Ο πολωνικός όμιλος παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του έτους 2015 σε μία εκδήλωση, που διοργάνωσε για τους μετόχους του. Θα βρείτε σχετικό βίντεο στο youtube, μόνο που τα στελέχη της εταιρείας μιλούν στη μητρική τους γλώσσα και δεν υπάρχουν υπότιτλοι. Ανάμεσα σε άλλα στοιχεία, η CD Projekt έδωσε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την ανάπτυξη του The Witcher 3: Wild Hunt, αλλά και την εμπορική πορεία του από τη στιγμή, που κυκλοφόρησε για PC, PS4 και Xbox One στις 19 Μαΐου.
Ας δούμε λοιπόν τα δεδομένα… Η ανάπτυξη του The Witcher 3: Wild Hunt διήρκεσε τριάμισι χρόνια και εργάστηκαν γι’ αυτή 240 εξειδικευμένοι εσωτερικοί συνεργάτες της εταιρείας. Πάνω από 1500 άτομα από όλο τον κόσμο είχαν κάποια συμμετοχή στη δημιουργία και παραγωγή του παιχνιδιού. Η CD Projekt έκλεισε συμφωνία με 38 εταιρείες για τη διανομή και προώθηση του video game της. Οι retail εκδόσεις διατίθενται σε 109 χώρες, ενώ γίνεται κατανοητό ότι οι αντίστοιχες ψηφιακές φτάνουν σχεδόν σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Το κόστος ανάπτυξης και παραγωγής του παιχνιδιού έφτασε τα 306 εκατομμύρια zlotys (το πολωνικό νόμισμα), που αντιστοιχούν περίπου σε 72,5 εκατομμύρια ευρώ. Πουλήθηκαν έξι εκατομμύρια αντίτυπα του The Witcher 3 μέσα στις πρώτες έξι βδομάδες, για όλες τις πλατφόρμες για τις οποίες κυκλοφόρησε. Ένα εκατομμύριο αντίτυπα για το PC ενεργοποιήθηκαν στο GOG Galaxy. Μην ξεχνάτε ότι το GOG.com και η πλατφόρμα GOG Galaxy ανήκουν στον όμιλο CD Projekt. Το τμήμα που αφορά στην ανάπτυξη παιχνιδιών είχε έσοδα 109 εκατομμύρια ευρώ ( 458.6 εκατομμύρια zlotys) το πρώτο εξάμηνο του έτους, δηλαδή σημείωσε κέρδη της τάξεως των 36,5 εκατομμυρίων ευρώ. Τα συνολικά έσοδα του ομίλου ανήλθαν περίπου στο ποσό των 122 εκατομμυρίων ευρώ (512,6 εκατομμύρια zlotys). Το The Witcher 3 έφερε 7,5 φορές περισσότερα χρήματα στα ταμεία της εταιρεία στο λανσάρισμα του απ’ ό,τι το The Witcher 2, πάντοτε στο λανσάρισμά του.
Τα στελέχη της CD Projekt αποδίδουν τα θετικά οικονομικά στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του 2015 στα προϊόντα και τις υπηρεσίες υψηλότατου επιπέδου, τις σχέσεις, που έχει αναπτύξει με τους gamers και την έξυπνη στρατηγική προώθησης.
Τα στοιχεία προήλθαν από εδώ.