Περί Nintendo Switch

Έπειτα από την απογοήτευση της περασμένης E3 όπου η Nintendo αποφάσισε να μην δείξει τίποτα για την νέα της κονσόλα, με την τότε κωδική ονομασία Nintendo NX, οι φήμες άρχισαν να ρέουν σε σταθερή βάση. Αναρίθμητα videos στο youtube και άπειρα άρθρα έκαναν υποθέσεις και αναλύσεις στηριζόμενα σε φήμες. Η αποτυχία του Wii U αυτόματα έκανε τους περισσότερους να περιμένουν κάτι καλύτερο κι αφού δεν υπήρξε ικανοποίηση στην E3 έπεσαν όλοι με τα μούτρα να καταναλώσουν αδηφάγα ως και την μικρότερη και πιο άκυρη φήμη που με προσπάθεια ανακάλυπτες στο reddit. Είμαι κι εγώ ένοχος και παρόλο που το καταλάβαινα συνέχιζα. Είναι ένα από τα παλιά κολπάκια της Nintendo για να ανεβάσει της προσδοκίες με την αναμονή και μόνο. Από όλη αυτή την πολυλογία η διάρρευση των πατεντών αποδείχτηκε η πιο αξιόπιστη αφού τελικά επιβεβαιώθηκαν σχεδόν όλες.

Η πρώτη επιβεβαίωση έσκασε πριν δύο μήνες με την πρώτη αποκάλυψη της υβριδικής κονσόλας. Το Switch ήταν γεγονός και οι πρώτες εντυπώσεις ήταν καθολικά θετικές. Αυτό βέβαια κράτησε λίγο αφού τελικά δημιουργήθηκαν ακόμη μεγαλύτερα ερωτηματικά που για πολλούς μετατράπηκαν σε ανησυχία. Οι μεγαλύτερες εξ αυτών είχαν να κάνουν με τις τεχνικές προδιαγραφές και την διάρκεια της μπαταρίας. Μετά από τόσους μήνες υποθέσεων και λίγο πριν ξεκινήσει η πιο λεπτομερής παρουσίαση του Switch ένιωθα αγαλλίαση που θα απαντηθούν επιτέλους όλες μου οι απορίες. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε και αφού ξεκοκάλισα κάθε πληροφορία έμεινα πάλι με μια αίσθηση αμφιβολίας και ως προς αυτά που έδειξαν αλλά κυρίως για εκείνα που δεν αναφέρθηκαν. Ας τα πάρουμε όμως με την σειρά και να δούμε το γιατί συμβαίνει αυτό.

Τεχνικές Προδιαγραφές

Δεν μάθαμε σχεδόν τίποτα για τις δυνατότητες της κονσόλας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τουλάχιστον όχι άμεσα από την ίδια την Nintendo. Ο υπεραισιόδοξος εαυτός μου περίμενε ότι η Nvidia θα έκανε έστω μία μικρή εμφάνιση εφόσον το Switch είναι η μοναδική κονσόλα που φορά δική της GPU. Η συνολική στάση όμως στην παρουσίαση προτρέπει σε κάποια σχετικά ασφαλή συμπεράσματα ως προς το ζητούμενο. Οι αναλύσεις των τελευταίων ημερών υποστήριζαν, με επιχειρήματα που είχαν να κάνουν κυρίως με την αρχιτεκτονική του Custom Tegra Chip, ότι θεωρητικά  το Switch θα μπορεί να πλησιάσει τις δυνατότητες του Xbox One. Κάτι που δεν φαίνεται να είναι αλήθεια από αυτά που είδαμε. Για το μόνο που είμαστε σίγουροι είναι πως όταν φωλιάζει στο dock, που είναι συνδεδεμένο στην τηλεόραση, θα είναι δυνατότερο από ότι στην φορητή του μορφή.

Μάθαμε βέβαια πως η διάρκεια της μπαταρίας θα κυμαίνεται από δυόμισι έως και έξι ώρες. Αυτό θα εξαρτάται από τον εκάστοτε developer στο πως γουστάρει να χρησιμοποιήσει την δυνατότητα μείωσης της απόδοσης όταν το Switch εισέρχεται σε handheld mode. Κι εδώ είναι που συνειδητοποιείς ότι δεν είναι εφικτό να έχεις επιδόσεις κοντά σε αυτές ενός Xbox One και ταυτόχρονα να είσαι αποδοτικός με την μπαταρία. Το μόνο που έκανε μερικούς να παραβλέπουν το συγκεκριμένο γεγονός είναι ότι περίμεναν κάποια μαγική τεχνολογία από την Nvidia, αλλά προφανώς είναι πολύ νωρίς ακόμη για κάτι τέτοιο.

Σίγουρα τα παιχνίδια που παρουσιάστηκαν δεν μπορούν να μαρτυρήσουν την ισχύ της κονσόλας, κανένα από αυτά δεν είναι ιδιαιτέρως απαιτητικό ώστε να μπορεί να γίνει μία σύγκριση. Η σύγκριση που μπορεί να γίνει είναι με την έκδοση του Breath of the Wild για το Wii U. Τουλάχιστον γνωρίζουμε ότι είναι ισχυρότερη από το Wii U, αλλά σιγά τα νέα. Η υποστήριξη της Unreal Engine 4 δίνει κάποιο φως στην υπόθεση αφού γνωρίζουμε πως δεν χρησιμοποιεί την mobile version της και πως είναι ρυθμισμένη σε medium settings σε αντίθεση με τα high του PS4. Από την άλλη η σιωπή της Nintendo τονίζει ξεκάθαρα τις προθέσεις της. Αν υπήρχαν οι προδιαγραφές να είστε σίγουροι πως θα το τόνιζαν με κάθε τρόπο, το ότι δεν τους ενδιαφέρει να ανταγωνιστούν σε τέτοιο επίπεδο το μόνο που μπορεί να σημαίνει είναι πως δεν τους συμφέρει.

Kimishima

Kimishima is watching you!

Οπότε με ασφάλεια βγάζουμε το συμπέρασμα ότι δεν πλησιάζει τις επιδόσεις του ανταγωνισμού, το θέμα βέβαια είναι μέχρι που μπορεί να φτάσει ώστε κάποια AAA ports από third party developers να είναι εφικτά χωρίς μεγάλο επιπλέον κόστος. Τελικά σε βάθος χρόνου, επερχόμενες κυκλοφορίες (ακόμη και για games που δεν γνωρίζουμε) θα μας δώσουν τις απαντήσεις που χρειαζόμαστε. Ως τότε μένουμε με την αίσθηση που μας αφήνει η μόνιμη έκφραση που έχει ο πρόεδρος της Nintendo Tatsumi Kimishima. Ας τον βοηθήσει κάποιος επιτέλους να ξαλαφρώσει σε καμιά τουαλέτα!

Μνήμη

Ανήκει στα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά αφορά εντελώς διαφορετικό θέμα συζήτησης. Γνωρίζουμε πως το Switch θα διαθέτει 32 GB εσωτερικού χώρου. Είναι σίγουρα λιγότερο από όσο θα θέλαμε και η Nintendo το γνωρίζει αυτό γι’ αυτό και φρόντισε να μας ενημερώσει ότι θα μπορεί να αναβαθμιστεί με sd cards. Πάντα είναι ευπρόσδεκτη η επιλογή του επιπλέον χώρου αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι έτσι. Αποτελεί μονόδρομο. Αν αναζητήσουμε τώρα πόσο κοστίζουν οι κάρτες με αξιόλογη χωρητικότητα και καλές ταχύτητες μεταφοράς δεδομένων θα δούμε ότι το κόστος είναι αρκετά υψηλό.

Υπάρχει βέβαια το επιχείρημα που λέει ότι εφόσον έχεις να κάνεις με cartidges (sd cards κι αυτές) δεν θα χρειάζεσαι installation οπότε τα 500 giga κι 1 terabyte που προσφέρουν οι υπόλοιποι είναι αχρείαστα. Φαίνεται λογικό, όμως διάφορες αναφορές ισχυρίζονται πως το Breath of the Wild θα χρειάζεται εγκατάσταση καταλαμβάνοντας το 40% της default χωρητικότητας του Switch. Αν είναι όντως έτσι τότε η εξέλιξη είναι πραγματικά πολύ αρνητική. Ακόμη κι αν δεν είναι όμως πρέπει να λάβουμε υπόψιν και το ψηφιακό υλικό το οποίο αναγκαστικά θα χρησιμοποιεί την μνήμη της κονσόλας. Συνεχίζω να μουτσουνιάζω σαν τον Kimishima.

Κόστος

Όλοι περίμεναν πως το κόστος θα ανέρχεται στα 250 δολάρια, που σχεδόν πάντοτε για εμάς εδώ μεταφράζεται σε 250 ευρώ. Έτσι πολλοί απογοητεύτηκαν όταν έμαθαν πως θα κοστίζει 300 ευρωπουλάκια. Προσωπικά δεν με ενοχλεί τόσο διότι αν κάτσουμε να σκεφτούμε ότι παίρνουμε στην ουσία ένα tablet με μικρότερο κόστος, καλύτερα παιχνίδια, τα οποία μπορούμε να παίξουμε στην τηλεόραση αρχίζει να φαντάζει πιο λογική. Ιδιαίτερα αν υπολογίσουμε όλο τον εξοπλισμό καθώς και την τεχνολογία που κρύβουν μέσα τους τα μικρά joy-cons (πραγματικά που τα χώρεσαν όλα αυτά) τότε τα 300 ευρώ είναι ως ένα σημείο δικαιολογημένα.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως η Nintendo δεν θα μπορούσε να ρισκάρει να έχει μία γενναία χασούρα από το κόστος της κονσόλας ώστε να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις με σκοπό μετά να έχει μεγαλύτερη βάση για να πουλάει software. Έτσι κι αλλιώς το software είναι αυτό που τελικά θα φέρει κέρδος. Όταν λοιπόν οι βασικές εκδόσεις των PS4 και Xbox One θα κοστίζουν λιγότερο από το Switch και μάλιστα μαζί με ένα παιχνίδι, τότε ο εκάστοτε αγοραστής θα έχει να σκεφτεί παραπάνω την αγορά που θα κάνει. Με λίγα λόγια χάνει μία καλή ευκαιρία να είναι περισσότερο ανταγωνιστική.

Ένας μήνας για ένα ROM!

Τα επιπλέον κακά μαντάτα έρχονται με τα κόστη των περιφερειακών. Όπως προείπα το βρίσκω λογικό τα joy-cons να είναι τσιμπημένα. Αυτό που δεν βγάζει κανένα νόημα είναι το κόστος του νέου Pro Controller. Για την έκδοση του Wii U αρκούσαν 40 ευρώ, στο Switch θα πρέπει να στάξεις 70! Εντάξει κι αυτό λογικά κουβαλά περισσότερη τεχνολογία από τον προκάτοχό του, τα 70 όμως είναι υπερβολή και δεν μπορούν να δικαιολογηθούν από όποια μεριά κι αν το πιάσεις. Γιατί ρε Kimishima;

User Interface και Υπηρεσίες

Όσον αφορά την διεπαφή χρήστη δεν έγινε επίσης καμία αναφορά εκτός από ένα δείγμα 2 δευτερολέπτων σε ένα trailer. Δεν είναι η εμφάνιση αυτή που με αφορά, είναι η χρηστικότητα και κυρίως η ταχύτητα εκτέλεσης της κάθε λειτουργίας. Ειδικά όσον αφορά την ταχύτητα είναι ένας τομέας που τα Wii και Wii U έπασχαν αρκετά. Έπαιρναν αδικαιολόγητα πολύ χρόνο να κάνεις download, εγκατάσταση ακόμη και να αλλάξεις κάποιο μενού ή να ολοκληρώσεις μία αγορά. Είναι τομείς που ελπίζω ότι θα προσέξουν μέχρι την κυκλοφορία του.

Αυτή την φορά πραγματικά περίμενα μια αναφορά σε achievements. Εντάξει οι γνώμες διίστανται ως προς το νόημα ύπαρξης όμως επιχειρηματικά είναι κάτι το οποίο είτε το θέλουμε είτε όχι φουντώνει το ενδιαφέρον των περισσότερων ακόμη κι αν δεν το παραδέχονται. Απλά είναι ο τρόπος που λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος. Δεν είναι λίγοι αυτοί που το αποζητούν από την Nintendo οπότε μπορεί τελικά να γίνει πραγματικότητα. Είναι ακόμη ένα ερωτηματικό όμως, κι αν οι Ιάπωνες από το Κιότο συνεχίζουν πεισματικά να αδιαφορούν για ότι δεν έχουν εισάγει αυτοί πρώτοι στην αγορά, θα χάσουν άλλη μία ευκαιρία να προσελκύσουν hardcore κοινό που ενδιαφέρεται για τέτοιες προκλήσεις.

Εκτός από το κόστος της ίδιας της κονσόλας η Nintendo είχε ακόμη έναν άσο στο μανίκι της που την έκανε ανταγωνιστική. Αυτό ήταν οι δωρεάν online υπηρεσίες. Αυτές θα παραμείνουν δωρεάν ως το 2018. Από εκεί και πέρα θα απαιτούν συνδρομή 5 ευρώ τον μήνα κάτι που δεν είναι αρνητικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Για να μην αποπροσανατολιζόμαστε όμως το θέμα δεν είναι να συγκρίνουμε τιμές αλλά το ότι είχαν την δυνατότητα να προσφέρουν κάτι που θα θεωρούνταν πλεονέκτημα σε σχέση με PSN και Xbox Live. Από την στιγμή βέβαια που ανακοινώθηκε όλο και κάτι θα έπρεπε να ειπωθεί για το πόσο καλύτερες θα είναι οι υπηρεσίες. Γιατί έτσι όπως έγινε η μόνη εντύπωση που έμεινε είναι αυτή του επιπλέον κόστους. Ανακοίνωσαν βέβαια πως κάθε μήνα θα προσφέρουν ένα παιχνίδι NES αλλά εκτός του ότι σιγά την προσφορά, θα ισχύει μόνο για εκείνον τον μήνα. Τραγικό! Ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τα παιχνίδια που σου προσφέρουν κάθε μήνα σε PSN και Xbox Live για όσο είσαι συνδρομητής. Γενικά διαφωνώ κάθετα με την όλη ιδέα της συνδρομής αλλά εφόσον είναι να κάνεις κάτι, να το κάνεις σωστά.

Για να πούμε και κάτι καλό, η προσθήκη του share button για φωτογραφίες και videos είναι άκρως θετική. Μέχρι εδώ όμως, γιατί από εκεί και πέρα σκέφτεσαι την στρατηγική της Nintendo με τους Youtubers που δεν τους αφήνουν να βγάλουν φράγκα χωρίς να συμμετέχουν κι αυτοί στο πάρτυ, ενώ στην ουσία διαφημίζονται τα προϊόντα της.  Τσιφούτης Kimishima!

Software

Ερχόμαστε λοιπόν στο κυρίως πιάτο. Ακόμη κι αν όλα τα υπόλοιπα είναι ρόδινα είναι ανούσια χωρίς καλά παιχνίδια για να παίξεις. Η αλήθεια είναι πως το lineup των games του Switch κατά την κυκλοφορία του δεν έχει ποικιλία. Αν κοιτάξουμε βέβαια τους αντίστοιχους τίτλους που ήταν διαθέσιμοι κατά την κυκλοφορία των Xbox One, PS4 και Wii U θα δούμε πως καμία δεν είχε να προσφέρει κάτι του βεληνεκούς του Breath of the Wild. Από την άλλη δεν σημαίνει πως αυτό είναι αρκετό αφού οι υπόλοιπες κονσόλες είχαν περισσότερο υλικό που αναφερόταν σε διαφορετικές ομάδες. Εκτός από το νέο The Legend of Zelda μαζί με την κονσόλα θα κυκλοφορήσουν τα Super Bomberman R, 1-2-Switch, Just Dance 2017 και Skylanders Imaginators.

Με λίγα λόγια στο Breath of the Wild πέφτει όλο το βάρος για να τραβήξει το hardcore κοινό αφού τα υπόλοιπα απευθύνονται κατά κύριο λόγο (αλλά όχι απαραίτητα μόνο) σε casual κοινό και σε μικρότερες ηλικίες. Το Wii U είχε αρκετές παραπάνω κυκλοφορίες αλλά εκτός του ότι καμία δεν τράνταζε τα νερά είχε και πολλά ports. Τα PS4 και Xbox One προσέφεραν κάτι για όλους. Πολλά multiplayer games για διάφορα γούστα και μερικές καλές multiplatform κυκλοφορίες. Αλλά τουλάχιστον με αυτά γνώριζες εξαρχής ότι θα υπάρχει καλή third party υποστήριξη ενώ στην περίπτωση του Switch είναι αρκετά αβέβαιο.

Οι περισσότερες από τις υπόλοιπες κυκλοφορίες που ανακοινώθηκαν εκτός του ότι αφορούν ολόκληρο το 2017 και πολλές είναι ακόμη αρκετά μακριά από την κυκλοφορία, δεν υπάρχουν πολλές που να έχουν τον στόμφο που απαιτείται για να πουλήσεις κονσόλες. Μπορεί δηλαδή το αρχικό lineup να μην είναι κάτι τρομερό αλλά θα μπορούσαν να δώσουν τρεις ή τέσσερις μεγάλες κυκλοφορίες που θα δημιουργούσαν ενδιαφέρον για αγορά.

Το Super Mario Odyssey είναι ένα από αυτά όμως θέλει πολύ χρόνο ακόμη μέχρι την κυκλοφορία. Το όλο concept πάντως που αναφέρθηκε με την sandbox λογική είναι αν μη τι άλλο ενδιαφέρον. Το ξενέρωμα της υπόθεσης είναι που είδα τον Mario να κόβει βόλτες σε έναν πιο ρεαλιστικό κόσμο. Θυμίζει πολύ το Sonic Adventure και δεν κολλάει αισθητικά με τον κόσμο του Mario.

Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένοι λόγοι γιατί το Wii είχε ένα πετυχημένο launch. Πρώτα από όλα είχε να προσφέρει κάτι καινούριο στην αγορά, κάτι που εν μέρη κάνει και το Switch. Έπειτα, από την πρώτη κιόλας ημέρα ήταν διαθέσιμο το Twilight Princess, το Switch έχει το Breath of the Wild. Επίσης παίρνοντας ένα Wii αυτόματα έπαιρνες δωρεάν και το εθιστικότατο Wii sports. Με το Switch θα μπορούσαν να δίνουν δώρο το 1-2-Switch. Δεν είναι ανάλογο του Wii Sports σε καμία περίπτωση, για την ακρίβεια ούτε καν το πλησιάζει. Αλλά καλύτερο από το τίποτα, αναρωτιέμαι αν περιμένουν να κάνει καλές πωλήσεις κάτι τέτοιο από μόνο του. Είναι ακόμη μία περίπτωση όπου η Nintendo θα μπορούσε να μάθει από το παρελθόν και να χρησιμοποιήσει καλύτερη τακτική προς όφελός της.

Ο πρόεδρος του Αμερικανικού παραρτήματος της εταιρίας Reggie Fils-Aimé ανέφερε πως έμαθαν από τα λάθη που έκαναν με το Wii U και πως πλέον θα κοιτάνε οι μεγάλες κυκλοφορίες να μην έχουν μεγάλα κενά μεταξύ τους. Δεν έμαθαν όμως ένα πράγμα, ένα port δεν θεωρείται και δεν πρέπει να θεωρείται μεγάλη κυκλοφορία. Άρα ένα τέτοιο κενό δεν μπορείς να το καλύψεις με ένα αναβαθμισμένο Mario Kart 8. Ακόμη και το Splatoon 2 δεν φάνηκε να μπορεί να δικαιολογήσει το 2 στον τίτλο του αφού από όσα είδαμε μέχρι στιγμής πρόκειται επίσης για μια αναβαθμισμένη έκδοση του πρώτου μέρους. Όταν ρώτησαν όμως τον φίλτατο Reggie ακόμη μία φορά για το Mother 3/Earthbound 2 είπε (σε εντελώς ελεύθερη μετάφραση) πως παίρνουν στα σοβαρά αυτά τα θέματα και πως θα έπρεπε να ρωτήσουν και για νέο Metroid. Αν είχε ανακοινωθεί κάτι τέτοιο ακόμη και για το 2018 είναι σίγουρο ότι θα έπαιζε καθοριστικό παράγοντα στις πωλήσεις, διότι εκτός ενός Zelda για αρχή θα υπήρχε ακόμη κάτι καταπληκτικό να περιμένεις. Το ότι ανέφερε το Metroid βέβαια ίσως κρύβει παραπάνω πράγματα από μια απλή χαριτωμενιά, θα εξηγήσω τον λόγο λίγο πιο κάτω.

Κατ’ εμέ υπάρχει ακόμη ένας δρόμος για την επιτυχία του Switch εκτός από το να προσελκύσει μεγάλους third party developers και να κλείσει κάποια exclusives. Λόγω της φορητότας πιστεύω πως μπορεί να γίνει ένας παράδεισος για indies. Αν καταφέρει να προσελκύσει πολλές τέτοιες καλές κυκλοφορίες θα γίνει μαγνήτης για τους indie enthusiasts. Αποτελούν πλέον ένα μεγάλο κομμάτι της gaming σκηνής και δεν πρέπει να αγνοούνται. Για αρχή η υποστήριξη σε αυτό τον τομέα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική και θέλω να πιστεύω πως θα συνεχίσουν έτσι. Αυτοί πάντως που θα μείνουν απολύτως ευχαριστημένοι είναι οι φανατικοί των JRPG αφού ήδη έχουν ανακοινωθεί άπειρα games του είδους. Τέλος η Nintendo αποφάσισε επιτέλους να σπάσει τις δικές της παραδόσεις και ανακοίνωσε πως το Switch θα είναι region free. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον να περιμένετε επ’ άπειρον κάποιο localization για να έρθει ένα παιχνίδι στα μέρη μας.

Το Μέλλον

Φαίνεται πως η Nintendo κρύβει κι άλλα πράγματα προς αποκάλυψη. Πριν από μερικούς μήνες ο Shingeru Miyamoto είχε αναφέρει πως εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο του Virtual Reality ενώ πολύ πρόσφατα με όλες τις διαρροές των πατεντών μία από αυτές αφορούσε το VR. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που αναφέρθηκε το Metroid από τον Reggie κι αν το συνδυάσουμε με το γεγονός πως δεν γνωρίζουμε εδώ και πάρα πολύ καιρό με τι ασχολείται η Retro Studios τότε εύκολα κάνει κανείς τα μαθηματικά. Τι πιο ταιριαστό για πρώτο παιχνίδι σε VR από την Nintendo από ένα Metroid.

Switch VR Patent

Όλα αυτά είναι υποθέσεις βέβαια που όμως έχουν κάποιες γερές βάσεις. Το μόνο πρόβλημα είναι πως φαίνεται αδύνατο να δουλέψει κατ’ αυτόν τον τρόπο το VR με το Switch. Κι αυτό γιατί η ανάλυση των 1280 x 720 της οθόνης του δεν είναι ούτε κατά διάνοια αρκετή για να υποστηρίξει τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Απαιτείται υψηλή απόδοση σε fps και ανάλυση αν θέλεις να αγγίξεις ανεκτά επίπεδα. Μπορεί βέβαια αυτό που βλέπουμε στην πατέντα να έχει δικό του σύστημα οθόνης και η θήκη για το Switch να υπάρχει απλά για να εκμεταλλεύεται την υπολογιστική του ισχύ. Ελπίζω να έχουμε περισσότερα νέα γι’ αυτό στην φετινή E3.

Κλείνοντας

Στόχος του παρόντος άρθρου ήταν να κρίνω την τακτική της Nintendo σε κάποια θέματα στα οποία θεωρώ πως μπορούσε να τα πάει πολύ καλύτερα. Παρά τα όποια αρνητικά είμαι ακόμη πεπεισμένος πως το Switch δεν θα επαναλάβει την εμπορική αποτυχία του Wii U. Η φορητότητα είναι το δυνατό του σημείο και αν το συνδυάσει με ποσότητα και ποιότητα στο software τότε θα έχει ήδη μπει προς έναν δρόμο επιτυχίας. Προς το παρόν απολαύστε το γαμηστερό trailer του The Legend of Zelda: Breath of the Wild!

Δεν ανέφερα πολλά πράγματα που είναι θετικά για το Switch. Όπως την άνεση που παρέχουν τα joy-cons σε οποιαδήποτε από τις τρεις διαφορετικές διατάξεις. Εκτός από την τιμή τα ίδια θετικά σχόλια εξέλαβε και το νέο Pro Controller. Όσο για την οθόνη όσοι την δοκίμασαν από κοντά λένε πως έχει τρομερή ευκρίνεια και απόδοση χρωμάτων, καλύτερη από κάθε άλλο φορητό, επίσης σε αντίθεση με το Wii U Gamepad θα παρέχει multitouch με έως και 10 δάχτυλα. Τέλος αξιόπιστες φήμες αναφέρουν πως θα υποστηρίζει αναπαραγωγή βίντεο σε 4K αναλύσεις αλλά ως 30 frames per second. Όσο έγραφα αυτές τις τελευταίες αράδες πληροφορήθηκα πως στα gamestop και amazon ήδη έχουν εξαντληθεί όλα τα αποθέματα αφού οι προπαραγγελίες έπεσαν βροχή. Ας ελπίζουμε ότι η μαμά Nintendo θα πάει καλά με το Switch και πως στην πορεία θα διορθώσει τις όποιες αστοχίες της.


Πλατφόρμες:
Switch 
Developers:
Nintendo 
Publishers:
Nintendo 
Πότε βγήκε:
January 1, 1970
Αριθμός παικτών:



Leave a Reply