Η Drool ιδρύθηκε από τον μουσικό Brian Gibson και τον προγραμματιστή Marc Flury. Οι δύο άνδρες έχουν στο βιογραφικό τους τη συμμετοχή τους στην ανάπτυξη γνωστών Rhythm/Music games της εταιρείας Harmonix, η οποία ειδικεύεται στο συγκεκριμένο είδος. Θα ξεχωρίσω το Amplitude από αυτά, όχι μόνο γιατί είναι προσωπικό αγαπημένο, αλλά επειδή αν έχετε ασχοληθεί μαζί του και παρακολουθήσετε το τρέιλερ του Thumper, θα εντοπίσετε σχεδιαστικές ομοιότητες μεταξύ τους.
Το Thumper χαρακτηρίζεται από τους δημιουργούς του ως ένα «rhythm violence game» χωρίς αίμα και σκηνές φόνων. Το gameplay είναι απλό και συνδυάζει την τυπική rhythm action δράση με την ταχύτητα. Το γιγάντιο σκαθάρι που θα ελέγχετε, θα κινείται γρήγορα πάνω σε στενούς διαδρόμους και θα δέχεται πυρά από εχθρούς. Στόχος σας θα είναι να αποκρούετε αυτά τα πύρα, να κρατάτε το ιδιαίτερο «όχημα» σας πάνω στη διαδρομή και να φτάσετε στην τελική αναμέτρηση με τον μεγάλο κακό του παιχνιδιού: ένα γιγάντιο κεφάλι που φέρει το όνομα CRAKHED. Ο χειρισμός του σκαθαριού γίνεται με τον αναλογικό μοχλό και μόνο ένα πλήκτρο του χειριστηρίου. Ο Brian Gibson συνθέτει την ηλεκτρονική μουσική του video game της Drool.
Το Thumper το αναμένουμε μέσα στο 2016 για PC -θα διατίθεται από το Steam- και PS4.
1 Response
[…] να μάθουμε νέα από τον Ιούνιο του 2015 για το παιχνίδι, που αναπτύσσει η Drool. Ο Marc Flury, ένας εκ […]