Το Silent Hills των Kojima – del Toro μπορεί ν’αποτελεί παρελθόν αλλά η μυθολογία που έχει χτιστεί γύρω από την θρυλική σείρα συνεχίζει να εξελίσσεται παρά τις προσπάθειες της Konami η οποία λες κι έχει βαλθεί να σαμποτάρει το ίδιο της το franchise.
Η White Noise είναι μία ομάδα από modders που, απογοητευμένη από την πορεία των τελευταίων τίτλων της σειράς, με την υπερβολική έμφασή τους σε σκηνές δράσης, αποφάσισε να προσπαθήσει ν’αναπαράγει το αργόσυρτο, αποπνικτικό κλίμα του πρώτου Silent Hill. Βασισμένη στο Source Engine της Valve δημιούργησε το Alchemilla, μια οπτικοακουστικά εντυπωσιακή εκδοχή του εμβληματικού νοσοκομείου της σειράς.
Αν και παρουσιασμένο σε πρώτο πρόσωπο το παιχνίδι της White Noise φαίνεται να διατήρει κάτι από τη μαγική ατμόσφαιρα που είχε η σειρά στις αρχές της βασίζομενο κυρίως στην εξερεύνηση και την επίλυση γρίφων και όχι σε μάχες. Ακόμα καλύτερα, διατίθεται εντελώς δωρεάν, αν και θα χρειαστείτε κι ένα γενναίο download (γύρω στα 8 gb) για το Source Engine πρωτού μπορέσετε να το παίξετε. Κρίνοντας απ’το trailer παντώς αξίζει τον κόπο, ιδανικά αργά το βράδυ, με τον ήχο δυνατά και τα φώτα κλειστά.
Αυτά είναι!
Πολύ καλή περίπτωση!! Αυτή την στιγμή το κατεβάζω! Let’s play θα κάνουμε…αλλά για τον γρίφο θα σε βοηθήσω εγώ διότι είμαι και πολύ παικταράς άμα λάχει νά’με 😛
Μου έχει λείψει η ατμόσφαιρα του πρώτου Silent Hill. Τί να πρωτοθυμηθώ; Την ομίχλη που περιόριζε την ορατότητα, ώστε να μην βλέπω τι υπάρχει μπροστά μου και να προχωρώ σχεδόν στα τυφλά. Τα παράσιτα στο ραδιόφωνο που τρύπαγαν τα αφτιά και ακουγόντουσαν όλο και πιο δυνατά για να με προειδοποιήσουν ότι κάποιο τρομακτικό πλάσμα βρισκόταν κοντά.Τις νοσοκόμες δίχως μάτια στο νοσοκομείο που σάλευαν με το που αντιλαμβανόντουσαν την παρουσία του χαρακτήρα μου;
Δοκίμασε το τότε Μαρία, έχουν κάνει φοβερή δούλεια. Το καλό είναι πως, παρά το μεγάλο του μέγεθος, το download του Source είναι αρκετά βολικό, καθώς γίνεται αυτόματα μέσω Steam κατά τη διάρκεια του install. Το μόνο μου πρόβλημα οτί κόλλησα πολύ γρήγορα σε ένα γρίφο και δεν υπάρχει και κανένα let’s play. Χμμμ, μήπως πρέπει να κάνουμε κάτι γι’αυτό;;