Το Inside πρωτοπαρουσιάστηκε με ενθουσιασμό από τον Phil Spencer κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου της Microsoft, που δόθηκε στα πλαίσια της E3 2014. Ο μεγάλος άνδρας της εταιρείας δήλωσε τότε, πως το 2.5D platformer της PlayDead και πνευματικός διάδοχος του Limbo, θα κυκλοφορούσε το πρώτο εξάμηνο του 2015, αποκλειστικά για το Xbox One.
Έχουμε μπει ήδη στον Ιούνιο, τον έκτο μήνα του χρόνου και το Inside, που βρίσκεται υπό ανάπτυξη εδώ και πέντε χρόνια, δεν έχει φανεί ακόμα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της PlayDead, το παιχνίδι θα καθυστερήσει και η εταιρεία δεν είναι σε θέση να προσδιορίσει το πότε ακριβώς θα είναι έτοιμο.
Θυμηθείτε το τρέιλερ, που προβλήθηκε στην Ε3 2014: