Ο πάντα χαμογελαστός video game designer και producer και μία από τις εμβληματικότερες μορφές της Nintendo, και όχι μόνο, αποκάλυψε στο Eurogamer, ότι το τέταρτο μέλος της Real-time Strategy σειράς έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και ο σχεδιασμός και η ανάπτυξή του είχαν ξεκινήσει ήδη από το 2013, δηλαδή αμέσως μετά από την κυκλοφορία του Pikmin 3 για το Wii U. Ο Shigeru Miyamoto απέφυγε ωστόσο, να απαντήσει για ποιο μηχάνημα της ιαπωνικής εταιρείας προορίζεται το Pikmin 4.
Η Nintendo έσπευσε να επιβεβαιώσει τα λεγόμενα του Miyamoto με μία λιτή δήλωση, πάντα στο Eurogamer, χωρίς να προσφέρει περαιτέρω πληροφορίες. Η πλατφόρμα για την οποία θα διατεθεί το νέο παιχνίδι, παραμένει λοιπόν επτασφράγιστο μυστικό. Pikmin 4 στο Wii U, το λεγόμενο NX ή και κάπου αλλού; Μόνο η Nintendo το ξέρει!