Ο Aarbron, ο μαχητής με τη ζωώδη δύναμη και την τερατόμορφη εμφάνιση, επιστρέφει μετά από είκοσι και κάτι χρόνια απουσίας. Το «και κάτι» θα γίνει πιο συγκεκριμένο, όταν ανακοινωθεί η ημερομηνία κυκλοφορίας του Shadow of the Beast στο PS4. Η Heavy Spectrum Entertainment Labs αναπτύσσει το τέταρτο μέλος της ομώνυμης σειράς, που βρίσκεται σε pre-alpha φάση και τα περισσότερα levels του δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη. Έχουμε να κάνουμε με ένα remake του πρώτου παιχνιδιού, το οποίο κυκλοφόρησε το 1989 αρχικά για την Amiga, ενώ ακολούθησαν εκδόσεις του για τα περισσότερα μηχανήματα της εποχής. Το Shadow of the Beast III βγήκε το 1992 αποκλειστικά για την Amiga.
Τα υψηλής ανάλυσης γραφικά του ολοκαίνουριου video game τρέχουν με 60 fps. Τα περιβάλλοντα, τα μοντέλα του Aarbron και των αντιπάλων είναι 3D, αλλά η κίνηση του χαρακτήρα περιορίζεται στις δύο διαστάσεις. Τα συστήματα μάχης είναι στην ουσία δύο. Πρώτα απ’ όλα, ο Aarbron επιτίθεται στους αντιπάλους, ενώ μετακινείται στον οριζόντιο άξονα. Όταν το rage χτυπήσει κόκκινο, η κάμερα εστιάζει σε αυτόν και καλείστε να πατήσετε γρήγορα τα πλήκτρα, που εμφανίζονται στην οθόνη, για να αποτελειώσετε τους εχθρούς. Quick-time events τα λένε αυτά στο χωριό μου! Τα combos παίζουν σημαντικό ρόλο στην εκτίναξη του σκορ σας, ενώ η health bar του χαρακτήρα ψαλιδίζεται γρήγορα, όπως θα παρατηρήσετε. Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε πολύ μιας και ο Aarbron «παίζει» πλέον και άμυνα!
Το Shadow of the Beast δεν έχει όμως μόνο μάχες, μιας και προσφέρει έντονη Platform δράση, όπως και οι προκάτοχοί του. Χάσματα, πλατφόρμες που υποχωρούν, φλόγες που ξεπηδούν από το έδαφος, την οροφή και τους τοίχους και διάφορες άλλες θανατηφόρες παγίδες μπαίνουν στο μενού. Ο Aarbron χρησιμοποιεί επιπλέον τα χέρια του, για να αναρριχηθεί σε τοίχους και να γραπωθεί από προεξοχές.
Στο βίντεο που ακολουθεί, θα παρακολουθήσετε αρκετά πλάνα από το gameplay του Shadow of the Beast, τα οποία προβλήθηκαν κατά τη διάρκεια της E3 2015. Θα ακούσετε παράλληλα τον Matt Birch, ιδρυτή της Heavy Spectrum Entertainment Labs, να μιλάει για το σύστημα μάχης, τα combos, τα platform στοιχεία, αλλά και για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η ανάπτυξη του παιχνιδιού.