slain!

Slain! – Ανυπομονησία, Level 10, με 3440 exp. ρέστα.

Το Slain! θα έχει την ομορφότερη κίνηση που αντίκρυσατε ποτέ, μπιρμπιλομάτικοι ψαγμένοι πανέξυπνοι πανέμορφοι (*Σ.ς. : Φτάνει το γλείψιμο, μέτρο). Κι αυτό δεν το λέω μόνο εγώ, το ακούω από όλους εκείνους που το είδαν. Άρα ισχύει, κι αν δεν είναι αυτό επιχείρημα τότε δεν ξέρω τι άλλο να σας πω.

Είχα να παρατηρίσω τέτοια ρευστότητα στην κίνηση των επιμέρους πίξελς από την πρώτη φορά που έπαιξα Street Fighter III. Μπορώ πολύ εύκολα να την παρομοιάσω, αν εξαιρέσει κανείς πως στο Slain! η κίνηση δείχνει πως θα είναι λίγο περισσότερο κοφτή προς τα τελευταία της frames, λογικό διότι η φύση του παιχνιδιού απαιτεί σπιρτάδα και απόλυτο έλεγχο. Το κόψιμο των frames στο τέλος συντελεί σε αυτό, γενικά όχι μόνο στο Slain!, καθώς βοηθάει το μάτι να εναρμονιστεί με την εικόνα και τα αντανακλαστικά μας να ακολουθήσουν.

Ποια είναι η φύση του παιχνιδιού, όμως.

Λοιπόν είσαι ένας τύπος σχεδιασμένος με τα γαμηστερά όμορφα πιξελζ που κινούνται σαν να τα μανουβράρει ο ικανότερος μαέστρος του κόσμου, και σε αυτό το σημείο θα μπορούσα να γκουκλάρο κάποιον για να το παίξω έξυπνος, αλλά όχι.

Ορίστε πάρτε να δείτε μια επιστημονική ανάλυση του trailer, καρέ καρέ:

slain!
slain!
slain!

Και φυσικά το επίσημο, τελευταίο, trailer:

Σελίδα Steam: http://store.steampowered.com/app/369070

Σελίδα παιχνιδιού: http://www.wolfbrewgames.com/slain/


Πλατφόρμες:
PC 
Developers:
Publishers:
Πότε βγήκε:
January 1, 1970
Αριθμός παικτών:



2 Responses

  1. 05/02/2016

    […] γαμηστερά, όσο φάνηκαν στον Χρήστο Ελιόγλου, ο οποίος μελέτησε διεξοδικά το gameplay τρέιλερ, πριν από τρεις περίπου μήνες. Η Wolf Brew Games μας τα […]

  2. 21/03/2016

    […] του πολύ καιρό τώρα και παρόλα τα αρκετά του delays το αναμένουμε με αγωνία. Πριν το δω δεν θα πίστευα πως μπορείς με pixels […]

Leave a Reply