Ταπί την Παρασκευή – Badass Inc.

To Greekgamer, σέβεται τις δυσκολίες που αντιμετώπιζει ο μέσος Έλληνας σε περίοδο οικονομικής κρίσεως. Γι’αυτό, αναγνωρίζοντας οτί μπορεί, ακόμα και μέλη της δικής μας κοινότητας, να προτιμούν να ξοδέψουν κάπου αλλού το, με κόπο κερδισμένο, κομπόδεμά τους (ένα σπα, λίγη λευκή τρούφα, ένα επίχρυσο .357 Magnum όπως εκείνος ο μουράτος κινηματογραφικός πράκτορας βρε αδερφέ) παρουσιάζει, κάθε βδομάδα, ένα (τζάμπα) παιχνίδι που μας κέντρισε το ενδιαφέρον.

 

Μεράκι. Χρειάζεται αρκετό για να μπορείς σε 48 ώρες να ξεπετάς τέτοια διαμαντάκια, έστω σκατολογικά. Στην Ludum Dare, έχουμε αναφερθεί και παλαιότερα – πρόκειται για τον τετραμηνιαίο διαγωνισμό, όπου σχεδιαστές από όλο τον κόσμο καλούνται να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο θέμα μέσα σε ένα διήμερο. Η 33η εκδοχή της τελείωσε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα οπότε δεν πρόλαβα να μελετήσω τ’αποτελέσματα ενδελεχώς, αλλά ήταν μια καλή αφορμή να θυμηθώ έναν απ’τους εντυπωσιακότερους τίτλους της προηγούμενης, το Badass Inc.

Το κεντρικό μοτίβο του 32ου διαγωνισμού που έλαβε χώρα τον Απρίλιο ήταν τα “αντισυμβατικά” όπλα και ο εξαιρετικά ταλαντούχος Sebastien Benard το αξιοποίησε δημιουργικά συνδυάζοντας συμβόλαια θανάτου με γαστρεντερικές επιπλόκες. To Badass Inc ανήκει σε μια ανερχόμενη κατηγορία που θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε microadventures: σύντομα, σχετικά απλά ξαδερφάκια των κλασικών point ‘n’ click που εστιάζουν στο story και την ατμόσφαιρα χωρίς να απαιτούν να αφιερώσετε ώρες από τη ζωή σας ή να σπαζοκεφαλιάσετε με δυσνόητους γρίφους.

[intext][article]badass inc

Στον πανέμορφα σχεδιασμένο, α λα Blade Runner, δυστοπικό κόσμο που έστησε ο Benard καλούμαστε να εισβάλλουμε σε ένα πλούσιο διαμέρισμα και στην συνέχεια να δολοφονήσουμε τον ιδιοκτήτη του με ευφάνταστο τρόπο. Η ταυτότητα του και ο λόγοι δε μας απασχολούν – είναι καπιταλιστικό γουρούνι και αυτό αρκεί. Επίσης, θα πληρωθούμε. Πέρα από ορισμένους, σχετικά εύκολους, γρίφους (δε θα έχετε ποτέ πάνω από δύο-τρια αντικείμενα στο inventory σας), το παιχνίδι διαθέτει και κάποιες ευχάριστες σκηνές με πιστολίδι, εμπνευσμένες από το θρυλικό Flashback, στις λιγοστές σας συναντήσεις με το νόμο. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο εκπληκτικό soundtrack από τον Volkor X, ειδικά στο κομμάτι του τέλους που θυμίζει αρκετά τα ρετροφουτουριστικά synths του Drive.

Όπως με τους περισσότερους από τους πιο πετυχημένους τίτλους της Ludum Dare, η μισή χαρά του να τους γνωρίζεις είναι στο ίδιο το παιχνίδι και η άλλη μισή στο να φαντάζεσαι τι θα μπορούσαν να φτιάξουν αυτοί οι δημιουργοί με λίγο χρόνο και λίγο budget παραπάνω. Ο Sebastian Benard δε φαίνεται να έχει διάθεση να το γυρίσει σε μεγάλες παραγωγές: η προσωπική του ιστοσελίδα είναι γεμάτη από αντίστοιχα παιχνιδάκια, πολλά από τα οποία φτιαγμένα για προηγούμενους διαγωνισμούς (αν έχετε νεύρα στο γραφείο, δοκιμάστε Strike of Rage). Μικρό το κακό, αν συνεχίσει ανά τετράμηνο να μας προσφέρει μικρές τζούρες ταλέντου όπως στο Badass Inc.

Μπορείτε να παίξετε το Badass Inc. απευθείας απ’τον browser σας εδώ.


Πλατφόρμες:
PC 
Developers:
Publishers:
Πότε βγήκε:
January 1, 1970
Αριθμός παικτών:



1 Response

  1. 05/02/2016

    […] Εκεί που αδιαμφισβήτητα το Murder πιάνει κορυφή είναι η αισθητική. Μιλάμε ίσως για τα κορυφαία pixel art γραφικά που έχω δει με εμμονή στην λεπτομέρεια, πανέμορφα animations και καταπληκτική ατμόσφαιρα. Το ίδιο θετική είναι η εντύπωσή μου στον ηχητικό τομέα καθώς η μουσική είναι απόλυτα ταιριαστή ενώ τα voice overs και ηχητικά εφέ είναι υψηλής ποιότητας. Χωρίς υπεκφυγές λοιπόν θα το πω καθαρά και ξάστερα. Είναι μικρό, είναι εξαιρετικό και είναι φτηνό. Όποιος όμως ψάχνει κάτι παραπάνω σε gameplay και διάρκεια δεν είναι γι’ αυτόν. Θα μπορούσε κάλλιστα να δοκιμάσει την δωρεάν και με περισσότερο gameplay πρόταση του Αλέξανδρου, το Badass Inc.! […]

Leave a Reply