To Greekgamer, σέβεται τις δυσκολίες που αντιμετώπιζει ο μέσος Έλληνας σε περίοδο οικονομικής κρίσεως. Γι’αυτό, αναγνωρίζοντας οτί μπορεί, ακόμα και μέλη της δικής μας κοινότητας, να προτιμούν να ξοδέψουν κάπου αλλού το, με κόπο κερδισμένο, κομπόδεμά τους (ένα σπα, λίγη λευκή τρούφα, ένα ταξιδάκι στα φιορδ της Φινλανδίας βρε αδερφέ) παρουσιάζει, κάθε βδομάδα, ένα (τζάμπα) παιχνίδι που μας κέντρισε το ενδιαφέρον.
Το ταμείον είναι μείον και αυτό είναι γεγονός είτε η καταμέτρηση γίνεται σε δραχμές είτε σε ευρώ. Επομένως, όποιες κι αν είναι οι νομισματικές σας προτιμήσεις, η στήριξη της εγχώριας παραγωγής είναι μονόδρομος: στο μπακλαβά ζάχαρη από Ορεστιάδα, στην Κηφισίας μποτιλιάρισμα με το νέο Pony και στην χαλάρωση το εντυπωσιακά προσεγμένο Rockrocket απ’τον, δικό μας, Backterria.
Φτιαγμένο μέσα σε μόλις 72 ώρες για την περσινή Ludum Dare με κεντρικό θέμα τα παιχνίδια μίας οθόνης, το Rockrocket ξεχειλίζει – χωρίς καμμία διάθεση πατριωτικής υπερβολής – απ’το ταλέντο των δημιουργών του, ειδικά στον οπτικοακουστικό τομέα. Η ιδέα, αλλά και η αρτιότητα της εκτέλεσης, θυμίζει λιγάκι το αγαπημένο μου Small Worlds. Βρίσκεστε παγιδευμένοι σε μια περιοχή για την οποία δεν έχετε κανένα στοιχείο πέρα απ’ότι βλέπετε στην οθόνη και ξεκινάτε μαζεύοντας διάσπαρτες μπάλλες φωτός τις οποίες φαίνεται να χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί μία διαστημική συσκεύη που δεσπόζει στο κέντρο της. Εξερευνώντας αποκαλύπτονται νέοι χώροι και ενδείξεις για τον σκοπό σας και πώς θα τον προσεγγίσετε.
Τα mechanics του παιχνιδίου είναι απλά και λειτουργικά, όπως αρμόζει σε ένα τυπικό puzzle-platformer, αλλά εκεί που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι στην ατμόσφαιρα που δημιουργεί το άψογο δέσιμο εικόνας και ήχου. Τα γραφικά είναι σχετικά απλά (και σίγουρα όχι τόσο περίτεχνα όσο άλλες δουλειές του Backterria) αλλά έχουν πολύ καλό animation και αποδίδουν εξαιρέτικα την αίσθηση ενός άγνωστου, εξωγήινου κόσμου. Το εκπληκτικό synth-based soundtrack ενισχύει την αίσθηση μυστηρίου και είναι, λέει, γραμμένο από κάποιον Slower, αλλά εγώ υποψιάζομαι ότι είναι ο John Carpenter σε δημιουργικές εξάρσεις με το SΙD chip του Commodore 64.
Σύμφωνα με τον ίδιο τον Backterria, το Rockrocket είναι απλά μια ελεύθερη απόδοση ορισμένων στοιχείων από μία πολύ μεγαλύτερη ιδέα που επεξεργάζεται εδώ και 14 χρόνια. Αν είναι ικανός, από ένα ψήγμα του κόσμου του να δημιουργήσει, μέσα σε ένα τριήμερο, κάτι σαν το Rockrocket, είμαι πολύ ανυπόμονος να δω τι θα μας παρουσιάσει αν καταφέρει ν’ασχοληθεί λίγο πιο συστηματικά με την ανάπτυξη των ιδεών του.
Το Rockrocket είναι διαθέσιμο για PC και Mac και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.
1 Response
[…] έστω σκατολογικά. Στην Ludum Dare, έχουμε αναφερθεί και παλαιότερα – πρόκειται για τον τετραμηνιαίο διαγωνισμό, όπου […]