Δες την αλλιώς με το virtual-reality του The Void

Είναι αλήθεια πως από την πρώτη ματιά στο Occulus Rift η VR τεχνολογία έχει κάνει πολλά βήματα. Κι ενώ πάνε χρόνια από τότε, δεν τα έχουμε δει ακόμη στα σαλόνια μας κάτι που έχει μία λογική καθώς η πολυπλοκότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος είναι μεγάλη. Πλέον εκτός του Occulus έχουμε κι άλλους στην παρέα με τις δικές τους εκδοχές όπως της Valve και της Sony. Από ότι φαίνεται λοιπόν έχουν γίνει σημαντικές επενδύσεις αφού πλασάρεται ως το μέλλον του gaming. Κι εκεί που ο καιρός γαρ εγγύς για να σουλατσάρουμε σε εικονικές πραγματικότητες, σκάει μύτη το The Void που υπόσχεται να τις κάνει ακόμη πιο πραγματικές.

Δεν μιλάμε απλά για ένα ακόμη VR headset αλλά για συνδυασμό ιδεών και τεχνολογιών με σκοπό μια πιο ζωντανή εμπειρία. Θα κατασκευάζεται λοιπόν ένας χώρος που θα αντιστοιχεί σε έναν εικονικό στον οποίο θα υπάρχει και μία κατά κάποιο τρόπο σκηνοθεσία περιβάλλοντος ως προς τους ήχους αλλά και ότι έχει να κάνει με την αφή. Στο μείγμα εντάσσονται και διάφορα περιφερειακά όπως γάντια, στολές, πυροβόλα, σπαθιά και άλλα ωραία που συμβάλλουν στην ρεαλιστικότητα του θέματος. Τώρα το μόνο που μένει είναι να φορέσουμε το headset που ακούει στο Rapture HMD και είμαστε έτοιμοι. Κι επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια(κρίσηη, με πιάνει η κρίσηηη) ορίστε και το εν λόγω βίντεο.

Σύμφωνα με το Road to VR, μαζί με το headset θα έχουμε σαν πρωταρχικά εργαλεία τα γάντια κι ένα σακίδιο το οποίο θα περιέχει ένα laptop. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ. Τώρα σίγουρα θα σκέφτεστε, “τι λε ρε φίλε και πόσο θα κοστίζουν όλα αυτά;” Λοιπόν εδώ εντοπίζεται μία ακόμη διαφορετική προσέγγιση καθώς δεν θα διατίθεται για εμπορική χρήση δίνοντας έτσι την ελευθερία σε εξαιρετικά high end προδιαγραφές. Το Rapture HMD θα αποτελείται από:

  • Dual High-Density Curved OLED Displays (1080p per-eye, initially).
  • Quantum Dots (nearly doubling perceived resolution color range).
  • Custom Optics (proprietary lens-in-lens design).
  • High-Quality THX Headphones (featuring in-game binaural sound design).
  • Super-Gain Inline Microphones (for in-game communications).
  • Proprietary Global Head Tracking Sensors (running at 120Hz).

Καλά όλα αυτά αλλά στην Ελλάδα λογικά θα κάνουμε αιώνες να βιώσουμε κάτι τέτοιο. Εκτός αυτού όμως δεν πιστεύω πως θα είναι η απόλυτη εμπειρία εικονικής πραγματικότητας διότι παρά την εξέλιξη και τις φρέσκες ιδέες που φέρνει μαζί του, υπάρχουν ακόμη πολλές δυνατότητες προς εκμετάλλευση. Παράδειγμα ο περισσότερο λεπτομερής χειρισμός των αντικειμένων που κρατάμε, η αλληλεπίδραση με αυτά καθώς και με εικονικούς χαρακτήρες ώστε να μοιάζουν πιο αληθινοί, ακόμη ακόμη θα μπορούσαν να μπουν και οσμές. Τώρα ίσως αυτά να φαντάζουν υπερβολικά και αχρείαστα λεπτομερή αλλά έχω την εντύπωση πως τα φαινόμενα απατούν. Όπως και να έχει το virtual-reality θα συνεχίσει να εξελίσσεται οπότε μείνετε μαζί μας για νέες πληροφορίες.


Πλατφόρμες:
Developers:
Publishers:
Πότε βγήκε:
January 1, 1970
Αριθμός παικτών:



Leave a Reply